DÜNDEN BUGÜNE AKÇELİK

  • 1978
    İzmir'de kuruldu.
  • 15.000m2
    1990
    İzmir Atatürk Organize Sanayi Bölgesi'nde parlak çelik üretim tesisi açıldı.
  • 12.800m2
    2002
    TAYSAD Organize Sanayi Bölgesi'nde yeni soğuk çekme ve kabuk soyma tesisi açıldı.
  • 3.500m2
    2006
    Konya Şubesi açıldı.
  • 4.000m2
    2012
    Ankara Şubesi açıldı.
  • 14.000m2
    2012
    TAYSAD Lojistik Merkezi açıldı.
  • 1500m2
    2014
    Esenyurt Şubesi Açıldı.
  • 2018
    Endustri 4.0 yatırımları ile üretim kapasitesi 3 katına çıkarıldı.

ŞİRKET DEĞERLERİ

Akçelik, 40 yıllık tecrübesi, uzman kadrosu ve ilkeli çalışma anlayışı ile Gebze, İzmir, Ankara, Konya ve Esenyurt’ta toplam 50.000m² alanda hizmet vermektedir. 

Misyonumuz; müşterilerimizin Alaşımlı - Alaşımsız çelik taleplerini zamanında, en uygun fiyat ve Akçelik hizmet kalitesinde karşılamak,

Vizyonumuz; tüm çalışanlarımızın etkin katılımı ile hizmet verdiğimiz sektörlerde değer yaratan bir şirket olmaktır.

AKÇELİK'TE KALİTE

Akçelik’te kalite, 'sorun yaşamamak'tır.

Vasıflı çelik ve parlak çelik sektörünün taleplerinin karşılanması için etkin bilgi iletişimi ve kaynakların planlı kullanımının gerekliliğine dayanan Akçelik'in çalışma prensibi, her türlü projenin anlık ve hızlı iletişim ile yürütülmesine ve projeleri en efektif yöntemler ile tamamlamaya dayanır.

Yönetim hedefleri ve 40 yıllık tecrübe doğrultusunda müşterilerin beklentilerini karşılamak, Akçelik Çalışma Standart'larını oluşturmak ve bu standartlar çerçevesinde süreçleri kontrol etmek, Akçelik Kalite'sinin esasını oluşturur.

KALİTE POLİTİKASI

Akçelik Kalite Politikası:

  • 40 yıldır öncüsü olduğu parlak çelik ve vasıflı çelik sektöründe pazar payını artırmayı,
  • Yönetim sistemlerini sürekli geliştirerek otomotiv sektöründeki pazar payını artırmayı,
  • Şirket içi düzenli eğitimler ile çalışanlarının yetkinliğini artırıp, Akçelik Çalışma Standart'larını sağlamayı; ürün ve hizmet kalitesini en üst düzeye taşımayı amaçlar. 

Tedarikçi firmalardan Akçelik’e, ardından müşteriye ulaşılan çelik servis sisteminde, bu üçgenin her parçasının bir ailenin üyeleri olduğu bilinciyle, müşteri memnuniyeti ve tedarikçilerle işbirliği prensiplerinden güç alır. Tüm süreçleri gerekli sürede ve maliyette gerçekleştirmek için kaynakların planlı kullanımı ve istatistiksel tekniklerden yardım alan Akçelik Kalite Politikası'nın sağlanması, tüm bu ilkeler ile garanti altına alınmış olur.